loading...
فیسپوک (خنده بازار)
djali بازدید : 453 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (3)

+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به نام خدا

خدایا خودت بنده ی خودت رو دیدی داره دنبال پست های خاک بر سری میگرده

من دیگه مزاحم نمیشم

ولی یه گناه به گناهاش اضافه کن

یه ثوابم به من بده که کمکت کردم مچه این بنده ی خاک برسری رو بگیری

^_^

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تینا در تاریخ 1393/02/16 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

مگه کیر میخوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟که گفته کیرتودهنت شکلک
پاسخ : عه عه این بهرام خان کم تربیته تو دیگه چراااا ههه

این نظر توسط بهرام خان در تاریخ 1392/12/16 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

خب چرا نظرات منو تأئید می کنی که همه بخونن کسخل ؟؟؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلک
ببینم بنر افقی نداری ؟؟؟؟
پاسخ : بنر افقی دارم زیاد جالب نیس همونو بزارم
تایید میکنم ک همه ببینن کسخلی دیگه خخخخخ

این نظر توسط بهرام خان در تاریخ 1392/12/16 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

اگه بگم کیر تو دهنت ... میگی بی ادب ... اگه نگم چیکار کنم ؟؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلک
الان واقعأ این بنـــر من کجاس ؟؟؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : عه عه بنرتو گذاشتم دیگه کوری مگه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 162
  • کل نظرات : 288
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 994
  • بازدید ماه : 921
  • بازدید سال : 26,781
  • بازدید کلی : 337,670
  • کدهای اختصاصی